Modernizovani Mercedes-Benz GLS je na ovoj slici ostao bez maskirne folije i prikazan je u formi kako ga je moguće videti na konfiguratoru nemačkog brenda. Sudeći po karoserijskim dodacima i vidljivim detaljima na eksterijeru vozila, ovde imamo posla s bazičnom verzijom, onom koja je lišena popularnog paketa opreme AMG-Line.
Ozbiljnijih promena na školjki nema, a ruku na srce, nisu ni bile očekivane. Nakon restilizacije vidimo masku hladnjaka s četiri vodoravno postavljene letvice, dok će predmet izmena biti i usisnici vazduha na prednjem odbojniku. Zato prednje svetlosne grupe ostaju onakve kakve su i bile pre tretmana podmlađivanja.
To je otprilike sve što se da zaključiti na osnovu fotografije. Možemo reći da je aktuelni Mercedes-Benz GLS debitovao pre bezmalo četiri godine, u proleće 2019. pa je i logično da je momenat za zatezanje bora veoma blizak ovom trenutku. Možemo da pretpostavimo da će najveći SUV u gami švapskog premijum brenda biti diskretnije izmenjen od manjeg i među kupcima zasigurno popularnijeg modela GLE. Njegovoj restilizaciji smo svedočili početkom meseca, kada smo doneli kilometarski članak posvećen kako tradicionalnoj, tako i kupe verziji GLE-a.
Ako je obim i dubina promena po sredini životnog ciklusa ono što razlikuje dva najveća SUV-a u paleti Mercedesa, onda možemo da kažemo da će ih u velikoj meri spajati komercijalizovana tehnološka rešenja.
Tako će i Mercedes-Benz GLS preći na hibridne pogonske sklopove, one iz kategorije blagih hibrida sa sistemom anlaser-alternator koji radi na naponu od 48 volti. Paleta raspoloživih agregata će takođe biti predmet revizije, pa možemo očekivati novu varijantu modela s oznakom GLS 450 d. Trebalo bi da dobije osavremenjeni trolitarski turbodizel, a modernizaciji će podleći i benzinski trolitraši. Moguće je da se u ponudi nađu novi paketi namenjeni terenskoj vožnji, a koji bi uključivao i opciju takozvane providne haube. Očekujemo i unapređeni autopilot.
Premijeri modela Mercedes-Benz GLS ćemo skoro sasvim izvesno svedočiti tokom najlepšeg godišnjeg doba koje samo što nije, a tada ćemo videti sve što može da nas zanima o ovom vozilu. Naravno, izuzev (ultra) skupocene alternative brendirane grbom Maybacha.
Izvor: AutoRepublika