Šta se tačno promenilo? Pa, ne mnogo.
Lamborghini je još jedan u gomili proizvođača automobila koji je osvežio svoj korporativni identitet diskretno ažuriranim logotipom.
Suptilno je izmenjen amblem sa bikom i to ne samo na digitalnim platformama kompanije, već i na automobilima.
Pretpostavlja se da će naslednik Huracana i plug-in hibridni Urus biti prvi modeli koji će dobiti ažuriranu značku kasnije ove godine.
Ali šta se tačno promenilo? Pa, ne mnogo. Font slova u natpisu “Lamborghini” je sada nešto širi nego ranije, dok je bik više stilizovan.
Crna i bela ostaju primarne boje “simbolišući jasan identitet brenda”, objašnjava Lamborghini, dok žuta i nova zlatna nijansa služe kao akcentne boje.
Zanimljivo je da italijanski proizvođač supersportskih automobila takođe namerava da koristi legendarnog bika bez štita u pozadini, ali to će se dogoditi samo na njegovoj veb stranici, društvenim mrežama itd.