Vlasnik Teslinog Modela Y, Prerak Patel, vozio je svoj potpuno novi električni automobil kada je volan ispao iz ležišta.
Nakon nekoliko pisama pritužbi i natezanja oko krivice, američki proizvođač električnih automobila odlučio je da zameni ceo automobil. Ali zanimljivo je kako se cela priča odvijala.
Vlasnik Modela Y posedovao je svoje novo električno vozilo samo nedelju dana pre nego što mu je volan otpao dok je vozio svoju porodicu auto-putem. Na sreću, uspeo je bezbedno da se zaustavi i niko nije povređen.
Činilo se da će Teslin servisni centar smatrati Patela odgovornim za problem, a pomenuta je i cena od 100 dolara za uslugu popravke.
Zatim je Patel tvitovao izvršnom direktoru Tesle, Ilonu Masku, i pokazao mu snimke kokpita vozila, njegove interakcije sa službenicima Tesle, kao i račun od 100 dolara.
Nako toga mu je servisni centar poništio troškove popravke.
Patel je postavio anketu tražeći od ljudi na Tviteru da kažu da li bi prihvatili Model Y sa zamenjenim volanom ili bi očekivali da im Tesla obezbedi potpuno novi automobil.
Naravno, korisnici Tvitera su u velikom broju glasali za novi automobil. Na kraju, proizvođač je zamenio njegov Model Y potpuno novim vozilom.
Kompanija Tesla je takođe poslala pismo Patelu u kojem objašnjavju da će otkupiti Model Y kome je otpao volan. Međutim, tvrde i da nije bilo kvara ili neusaglašenosti i da oni zapravo nisu odgovorni, već da se ponašaju u dobroj veri, kao i da zbog navedenog kvara nije bilo opoziva vozila.