Najprodavaniji pick-up model u Evropi, također će po prvi put biti dostupan u plug-in hibridnoj verziji. Ford tvrdi da će imati najveći obrtni moment od svih modela Rangera.
Nakon kratke marketinške kampanje, Ford je otkrio novinu u automobilskoj industriji. Riječ je o prvom plug-in hibridu Ford Rangera. Ova će verzija krenuti u proizvodnju krajem ove godine, a prvi modeli bit će isporučeni u prvim mjesecima 2024. Treba napomenuti da je Ford odlučio otkriti Ranger PHEV samo za evropsko tržište, ostavljajući sjevernoameričke entuzijaste na čekanju.
Što se tiče prodaje, Ford Ranger već godinama dominira evropskim tržištem. Kako bi ojačao svoju vodeću poziciju, Plavi oval će u paletu pogonskih agregata dodati elektrifikovanu verziju 2.3 plug-in hibrid. Ova pogonska jedinica kombinuje snagu četverocilindarskog turbaka s elektromotorom i kompaktnom baterijom.
Ford trenutno nije objavio službene brojke o ukupnoj snazi, ali tvrde da Ranger PHEV nadmašuje bilo koji prethodni Ranger u pogledu obrtnog momenta. Da bismo dobili predodžbu, 2,3-litrena EcoBoost V6 verzija proizvodi 292 KS i najveći obrtni moment motora od 491 Nm. Što se tiče autonomije, Ford kaže da Ranger PHEV može preći 45 kilometara u čisto električnom načinu rada. Sposobnost vuče tereta ostaje nepromijenjena i iznosi do 3.500 kg.
Zanimljiv je aspekt da Ford predstavlja funkciju Pro Power Onboard. Tako su u prtljažniku smještene utičnice za razne alate i uređaje.
S vizuelnog stajališta, razlike između plug-in hibridne izvedbe i isključivo termalne izvedbe su minorne. Očito, priključak za punjenje pojavljuje se na lijevoj zadnjoj strani pored poklopca rezervoara, dok 18-inčni točkovi imaju novi dizajn. U početku će Ranger PHEV biti dostupan isključivo u varijanti Wildtrak.