24. Jula 2024.

Preferiraju domaće električne automobile, za kineske neće ni da čuju

Ostaju verni svojim brendovima i kada je reč o modelima na struju.

Nemačkim kupcima domaći električni automobili ostaju primamljiviji od kineskih, pokazuje istraživanje.

U novom izdanju istraživanja konsultantske kuće Bearing Point i Instituta Handelsblat (Handelsblatt Research), prva tri mesta poželjnih brendova drže Volkswagen, Audi i Mercedes.

Kineski uvozni brendovi MG, BYD i Great Wall Motor (GWM) i dalje loše stoje, uprkos nižoj ceni, prenosi dpa.

Za istraživanje je anketirano više od 2.000 ljudi u Nemačkoj.

Njih 62 odsto navelo je cenu kao ključni kriterijum, skoro isto toliko obraća pažnju i na domet, troškove vožnje i kvalitet brenda.

Sve u svemu, potrošačiVolkswagenove modele vide kao najbolju ponudu, iako kompanija vodi u samo nekolicini pojedinačnih kategorija.

Kupci Mercedes i BMW vide kao posebno inovativne, ali Bavarci su tek na sedmom mestu po popularnosti, iza Tesle, Porschea i Hyundaja.

Slede Opel i Renault sa relativno povoljnom prosečnom cenom, ispred slabo cenjenih kineskih brendova, pre svega zbog percepcije kvaliteta.

Uočljivo je da sada u toj kategoriji slabo stoji i pionir električnih automobila, Tesla.

Američka kompanija više nije merilo kada je u pitanju elektromobilnost, rekao je analitičar Instituta Handelsblat Sven Jung.

Nemački proizvođači su sada viđeni kao predvodnici po pitanju tehnologije, a na domaćem tržištu naruku im ide snaga brenda i rasprostranjena servisna mreža.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare