19. Jula 2023.

Predstojeći Suzuki GSX-R1000 donosi pregršt novina

2024. označava značajnu prekretnicu za sportske motocikle jer se obeležava 40 godina od kada je Suzuki predstavio revolucionarni GSX-R šablon koji i dalje služi kao osnova za dizajn modernih sportskih motocikala.

Promene koje nas očekuju za cilj imaju ne samo poboljšanje konkurentnosti u salonu, već i ispunjavanje najnovijih Euro 5 emisionih standarda. Upravo zbog neusaglašenosti s njima je prošle godine model povučen s evropskog tržišta.

Suzukijeva nedavna patentna prijava otkriva stalnu posvećenost kompanije tehnološkom napretku svoje superbajk linije, uprkos opadanju interesovanja za trke. Patent prikazuje inovativni koncept oklopa, koji obećava poboljšanje efikasnosti hlađenja i minimalni otpor. Iako aplikaciji nedostaju detaljni prikazi motocikla, oblici motora i rama su u skladu sa onima kod GSX-R1000.

Predloženo poboljšanje se fokusira na optimizaciju protoka vazduha u hladnjak, koji se nalazi odmah iza prednjeg točka. Finim podešavanjem prolaza između gornje strane prednjeg blatobrana i donje površine nosnog oklopa, Suzuki želi da eliminiše uobičajeni problem sa kojim se suočavaju motocikli s konvencionalnim ramom. Ovi motocikli obično imaju prazninu ispod nosa, što je neophodno zbog kretanja viljuške. Nažalost, ova praznina omogućava protok vazduha koji bi trebalo da bude usmeren na hladnjak.

Iako je GSX-R1000 impresionirao svojim lansiranjem 2017. godine, sada zaostaje za svojim glavnim konkurentima, posebno u pogledu aerodinamike. Mnogi od njegovih rivala su, na primer, usvojili zakrilca inspirisana MotoGP-om.

Pored toga, trenutna konfiguracija motora nije u skladu sa Euro 5 standardima, što daje dodatni podsticaj za ažuriranje. U 2019. godini, Suzuki je podneo patentne prijave za unapređeni kompjuterski kontrolisan sistem promenljivog vremena ventila, namenjen da zameni čisto mehanički, centrifugalni VVT prisutan na trenutnom modelu.

Motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare