Aston Martin je “oživeo” ime Vanquish i predstavio novi model koji obećava “kombinaciju prefinjenog komfora, performansi superautomobila i vrhunske dinamike”.
Iz Aston Martina kažu da je reč o “najsnažnijem flegšipu u istoriji kompanije dugoj 111 godine”.
Vanquish pokreće 5,2-litarski V12 twin-turbo motor, koji razvija 835 KS i 1.000 Nm obrtnog momenta. Uparen je sa osmostepenim automatskim menjačem i elektronskim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem, putem kojeg se snaga prenosi na zadnje točkove.
Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je nešto više od tri sekunde, a maksimalna brzina iznosi 344 km/h. To dokazuje da je reč o Aston Martinu serijske proizvodnje sa najvećom maksimalnom brzinom u istoriji kompanije.
Automobil ima spojenu aluminijumsku strukturu karoserije, koju odlikuje povećanje bočne krutosti za 75% u poređenju sa modelom DBS 770 Ultimate.
Međuosovinsko rastojanje je povećano za 80 mm, a model je dobio i unapređeno vešanje sa Bilstein DTX amortizerima. Iz Aston Martina kažu da ovi amortizeri omogućavaju “značajnu razliku između režima vožnji”, tako da automobil može biti izuzetno udoban ili sportski.
Prednji deo je prilično tradicionalan, pa se može videti široka rešetka kojoj sa bokova dolaze Matrix LED prednja svetla, a tu je i izraženi spliter. Također, model je dobio izvajanu haubu sa otvorima za hlađenje pomenutog V12 motora.
Karbonska karoserija je aerodinamična, i krase je oštre bočne linije. Na vratima su ravne kvake, dok staklene površine izgledaju sportski. “Kukovi” su mišićavi, a pažnju privlače i 21-inčne felne s Pirelli P Zero gumama.
Cena još nije objavljena, ali će u pitanju biti ekeskluzivan model jer će se praviti manje od 1.000 primeraka godišnje.