2. Juna 2023.

Potvrđeno novo izdanje BMW R 1300 GS

Jedno od najznačajnijih ažuriranja za novo izdanje R 1300 GS je njegov motor. Prethodna jedinica od 1.254 kubika biće zamenjena robusnijim bokser tvin motorom od 1.300 kubika. Špijunske fotografije, koje su se pojavile u poslednjih nekoliko godina, otkrile su prototipove grubog izgleda sa poklopcima cilindara, što sugeriše dizajn motora s vodenim hlađenjem.

Čini se da nedavne slike koje je objavio MotorradOnline.de podržavaju ovu hipotezu.

Podaci o homologaciji iz Švajcarske otkrivaju neke obećavajuće brojke za novi GS. Očekuje se da će motocikl proizvesti maksimalnu snagu od 143,5 KS na 7.750 o/min, što predstavlja povećanje u odnosu na trenutnih 134,1 KS pri istom broju obrtaja.

Štaviše, maksimalni obrtni moment je poboljšan, pa će iznositi 148 Nm na 6.500 o/min. Podaci takođe potvrđuju maksimalnu brzinu od 225 km/h, što je za 5 km/h više u poređenju s još uvek aktuelnim modelom.

Švajcarska dokumentacija je takođe pružila uvid u druge ključne specifikacije R 1300 GS. Motocikl se može pohvaliti nešto dužim međuosovinskim rastojanjem od 1.518 mm, u poređenju sa 1.513 mm na R 1250 GS i 1.503 mm na R 1250 GS Adventure. Pored toga, ima dužinu od 2.212 mm, nešto duže od trenutnog GS modela.

Što se tiče težine, u dokumentaciji je navedena težina natovarenog vozila od 335 kg sa vozačem od 75 kg i nešto dodatne opreme. Iako procena težine praznog vozila iz ove brojke ostaje neprecizna, vredi napomenuti da je trenutni GS sertifikovan pod sličnim uslovima na 334 kg. Uzimajući ovo u obzir, možemo očekivati da će R 1300 GS težiti samo nekoliko kilograma više, uz grubu procenu od najmanje 250 kg.

Fotografije koje je objavio MotorradOnline su takođe potvrdile karakteristiku za koju se prvobitno sumnjalo na špijunskim fotografijama: prisustvo radara postavljenog napred, koji omogućava aktivni tempomat. Pored toga, slike sugerišu uključivanje zadnjeg radara, koji se može koristiti za detekciju mrtvog ugla.

Iako su veličine pneumatika ostale nepromenjene u odnosu na trenutni model, sa prednjom pneumatikom 120/70 R19 i zadnjim 170/160 R17, očekuje se da će BMW ponuditi različite opcije guma za različite terenske sposobnosti. Uključivanje ABS-a nije iznenađenje, iako dostupni podaci ne pominju specifičnosti suspenzije.

Prema izveštajima, postoje jake glasine da bi se otkrivanje moglo održati u julu tokom BMW Motorrad Days događaja.

Motomagazin.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare