25. Jula 2025.

Poslije pada Starlink opet radi, Musk se izivino

Stiglo je izvinjenje iz Starlinka, satelitskog internetskog sistema u vlasništvu SpaceX-a, zbog višesatnog prekida usluge koji je s četvrtka na petak ostavio hiljade ljudi bez internetske veze. Problemi su zabilježeni širom svijeta, od SAD-a i Njemačke do Zimbabvea.

Kompanija navodi da je prekid brzog interneta u trajanju od 2.5 sata bio uzrokovan “kvarom” internih softverskih usluga.

“Tehnički problem je riješen i Starlinkova usluga je ponovno dostupna’, objavljeno je u petak oko 02.15 ujutro po srednjoevropskom ljetnom vremenu (CEST) na službenom profilu Starlinka na mreži X (bivši Twitter). “Razumijemo koliko je povezanost važna i izvinjavamo se zbog prekida.”

Ilon Mask, osnivač SpaceX-a i vlasnik Starlinka, lično se izvinio korisnicima već ranije, a zatim je i podijelio službenu objavu kompanije. “SpaceX će otkloniti uzrok problema kako se ovakva situacija više ne bi ponovila”, napisao je Mask.

Prekid je započeo u četvrtak oko 22.00 sata po našem vremenu, kada su hiljade korisnika prijavile poteškoće putem portala “Down Detector”. Prema njihovim podacima, čak 65 odsto prijava odnosilo se na potpuni gubitak usluge.

Starlink je globalna satelitska internetska mreža u vlasništvu američke vazduhoplovne i svemirske kompanije SpaceX. Pruža usluge u oko 130 zemalja i teritorija, s ciljem omogućavanja pristupa mobilnom širokopojasnom internetu i u najudaljenijim dijelovima planeta, prenosi “SeeBiz“.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare