3. Maja 2024.

Porscheov distributer tuži menadžera prodaje zbog navodnog reketiranja kupaca

Zastupništvo Porschea u Čarlstonu, koji je lociran u američkoj saveznoj državi Južnoj Karolini, je podnelo tužbu protiv bivšeg zaposlenog Džejmsa Marina zbog navodnog naplaćivanja dodatne naknade kupcima u zamenu za obezbeđivanje isporuke vozila preko reda ili za favorizovanu mogućnost izbora modela za naručivanje. Prema tužbi podnetoj 17. aprila nadležnom Okružnom sudu, kompanija zahteva naknadu i odštetu, kao i punu otplatu novca dobijenog u prevari. Traži se i povraćaj svih plata i dodatnih pogodnosti koje je prevarant dobio od poslodavca.

U početnoj žalbi se navodi da je Marino naterao kupce da mu direktno plaćaju hiljade dolara za kupovinu traženih Porscheovih modela.

„Ovi automobili su veoma traženi, a za njih se često nadmeću brojni potencijalni kupci“, navodi se u sudskom dokumentu. „Kao menadžer prodaje u firmi Porsche Charleston, optuženi Marino je imao poslednju reč u određivanju kojem potencijalnom kupcu će biti dozvoljeno da kupi ove automobile za kojima vlada velika potražnja.

U tužbi se navodi da je prevarna šema počela da živi 2022. godine, a Marino je od određenih kupaca zahtevao da mu direktno plate „ispod stola“, kao što je primetio Automotive News. „Ovo je iznosilo stotine hiljada dolara ili čak i više, pošto je trajalo tokom nekoliko godina“, navodi se u tužbi. Porsche Charleston tvrdi da nije znao za šemu. U tužbi se Marinov postupak takođe karakteriše kao „nameran, hotimičan, bezobziran, nepromišljen i zlonameran“.

Porscheov zvaničan vremenski okvir isporuke za kupce koji naručuju preko programa Porsche Experience Center 12 nedelja, lista čekanja za modele kao što su 718 Cayman ili čak 911 Carrera S može trajati godinama, stoga i nečudi pokušaj da se dodatno izvuče novac od kupaca.

Foto:Jan Woitas

AutoRepublika

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare