23. Aprila 2024.

Porsche obnovio Cayenne GTS modele

Upravo su objavljene fotografije i informacije obnovljenog Porsche Cayenne GTS modela u standardnoj i coupe izvedbi.

U Porscheu, GTS je kratica za Gran Turismo Sport – u praksi to znači dodatnu dozu dinamičnosti i mogućnosti vožnje na velikim udaljenostima. U svojoj srži, Cayenne je i sportski automobil visokih performansi i SUV za sve terene. Međutim, za GTS modele, ta se ravnoteža tradicionalno pomiče prema poboljšanoj sposobnosti vožnje na cesti.

Tako GTS modeli donose 10 mm manju visinu, a standardna oprema uključuje adaptivni zračni ovjes, uključujući i Porsche Active Suspension Management (PASM) i Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Sve komponente šasije i kontrolni sustavi, kao što su Porsche Traction Management (PTM) i opcijski Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), posebno su dizajnirani za optimalne performanse na cesti.

No ono što je još važnije za GTS modele je i pogonski motor, a riječ je o 4,0-litrenom twin-turbo V8 motoru koji je razvijen u Porscheu i proizveden u Zuffenhausenu, a sada razvija maksimalnu snagu od 368 kW/500 KS, što je povećanje od 30 kW/40 KS u odnosu na prijašnje izvedbe, a za 40 Nm je povećan i okretni moment, koji je sada 660 Nm.

Dorađen je i 8-stupanjski Tiptronic S automatski mjenjač koji nudi bolje performanse i nudi kraće vrijeme odziva i vrijeme prebacivanja u načinima rada Sport i Sport Plus. Sve navedeno je dovoljno da ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4,4 sekunde, dok je maksimalna brzina ovog modela 275 km/h.

Tu su i dizajnerski detalji koji GTS modele razlikuju od ostalih, a riječ je o crnim slovima GTS na boku i straga, posebno dizajniran prednji odbojnik s većim otvorima za zrak, zatamnjena prednja i stražnja svjetla te crvena kočiona kliješta. Tu je i Sport Design paket koji donosi bočne pragove, proširene blatobrane i dodatne detalje. Novost je i što ispušne cijevi više nisu crne boje već dolaze u tamnoj brončanoj boji, a ne smijemo zaboraviti spomenuti i 21-inčne RS Spyder aluminijske naplatke u antracit sivoj boji.

U unutrašnjosti serijski dolazi sportski upravljač, a za uređenje se koristi Race-Tex materijal. Ta tkanina nalik antilopu prekriva krovnu oblogu, naslone za ruke i panele vrata, kao i središnje panele sportskih sjedala podesivih u osam smjerova. U opciji su i dva dodatna paketa uređenja – Carmine Red i Slate Grey Neo. Tu je i Bose audio sustav, kao i ambijentalno osvjetljenje.

Cayenne GTS Coupe pak serijski dolazi s fiksnim panoramskim krovom i produljivim stražnjim spojlerom, a ova izvedba se nudi i s opcijskim sportskim ispušnim sustavom sa središnje postavljenim ispušnim cijevima u tamnoj bronci. Ovo je dostupno kao dio tri različita lagana sportska paketa. To također uključuje lagani krov i karbonski stražnji difuzor, kao i smanjenu izolaciju. Ovisno o opremi, Lightweight paketi mogu smanjiti masu vozila do 25 kilograma. Prodaja kreće odmah, a isporuke kreću na ljeto.

Autogaraza.hr

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare