22. Augusta 2024.

Porsche će svoje performantnije EV i dalje nazivati „Turbo“

Kada je Porsche predstavio performantniju verziju električnog Taycana, pojedinima su se budili nemiri u vezi sa njegovim imenom: Turbo. Iako se time naglašava šta je najbrži Taycan, isti ti pojedinci su insistirali da ime može pripadati samo automobilima sa turbo punjačem. Pa, moraće da rezervišu časove upravljanja besom (takozvani anger management), jer je Porsche potvrdio da će i dalje nazivati EV „Turbo“.

Govoreći za Australia’s Drive, Porscheov portparol zadužen za Panameru i Taycana, Majk Vinkoter, objasnio je da je za Porsche „Turbo“ više apstraktna ideja. „Više od vibracije, ako hoćete. Ljudi razumeju šta to znači, a lako prepoznavanje je vrsta imidža brenda koji proizvođači automobila troše decenijama na izgradnju. Tu vrednost ne treba odbaciti kako se pogonski agregati menjaju, posebno s obzirom na to koliko se proizvođača automobila još uvek bori da pronađu dobra imena za svoje EV“.

„Za nas je Turbo meki brend“, rekao je Vinkoter za Drive. „Postoji već 50 godina i ljudi odmah znaju kakav automobil imaju ispred sebe, bez obzira na tehnologiju. To vam samo daje pozicioniranje – ako je 4S ili Turbo i piše na poleđini, tačno znate šta imate. Takođe, kupci znaju sa čime imaju posla. Ne vidim da ćemo se uskoro rešiti ove pločice sa imenom“.

Uvedena na modelu 911 Turbo iz 1975. godine, sufiks se od tada proširio na skoro svu Porscheovu modernu liniju kako bi označila neke od njegovih najboljih izvođača. To ne važi samo za modele sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem kao što su 911 i Cayenne, već i za njegove EV, kao što je novi električni Macan. Njegova verzija Turbo će proizvoditi do 630 konjskih snaga, 1.129 Nm obrtnog momenta.

AutoRepublika

Autorepublika.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare