Davnih 1960-ih, kompanija Ford Motor je uložila mnogo vremena i truda da predvidi kako će izgledati promenljivo okruženje kupovine automobila, a zaključak je bio da nemaju proizvod koji odgovara potrebama novih potrošača, i da nešto mora da se uradi povodom toga.
Strategiju uvođenja automobila najbolje ilustruje priča – i to priča stara tačno 60 godina. Kompanija je pozvala 52 para sa malom decom da pogledaju Ford Mustang. Pozvana grupa nije bila ciljna, a nakon što su detaljno pogledali vozilo, parovi su upitani da li bi to bio praktičan automobil za porodicu. Većina je odgovorila “ne”.
Parovi su zatim zamoljeni da navedu cenu automobila za koju smatraju da je adekvatna. Većina je birala iznose koje su daleko iznad očekivane prodajne cene. Kada im je saopštena stvarna cena, parovi su doživeli čudnu promenu mišljenja – vratili su se da ponovo pogledaju Mustang i počeli da pronalaze razloge zašto bi im zaista bio praktičan. Dizajn, karakteristike, opcije i cena učinili su ga dobrim izborom.
Konferencija za štampu na kojoj je najavljen ovaj automobil održana je na Svetskoj izložbi u Njujorku 17. aprila 1964. godine, za široku medijsku javnost.
“Mustang manija” je brzo nastupila, jer su kupci preplavili prodajne salone širom zemlje. Ovlašćeni prodavac iz Čikaga je morao da zaključa vrata Mustanga u svom izložbenom salonu, jer je veliki broj ljudi pokušao da uđe u vozilo u jednom trenutku i bili su u opasnosti da se povrede.
Prodavac u Pitsburgu sa Mustangom na stalku za pranje vozila nije mogao da spusti auto zbog gužve koja se napravila ispod njega. U Garlandu u Teksasu, 15 ljudi se nadmetalo da dobije jedini model koji je bio izložen. Pobednik nadmetanja noć je proveo u automobilu, dok nije dobio potvrdu da je njegov ček prihvaćen.
Više od četiri miliona kupaca posetilo je izložbene salone prvog vikenda, ali mnogi su došli da pogledaju novi automobil, pošto je za to vreme naručeno više od 22.000.
U roku od četiri meseca prodato je više od 100.000 Mustanga i automobil je zauzeo svoje mesto među pet najboljih automobila po obimu prodaje.
Ukupno je u prvoj kalendarskoj godini prodato više od 420.000 jedinica, čime je Mustang najuspešniji automobil predstavljen u SAD. Kompanija je, što je zanimljivo, dobila više od 4.000 pisama od vlasnika Mustanga koji su bili odušljevljeni svojim automobilima.
Savremena dostignuća brenda predstavio je najnoviji Mustang G, prepoznatljiv po snažnom zvuku motora i 5,0-litarskom V8 koji razvija 450 KS. Vreme ubrzavanja od 0-100 km/h postiže za 4,4 sekunde sa automatskim, i 4,8 sekundi sa manuelnim menjačem.
Prvi put u 55 godina, Ford sada proširuje porodicu Mustang, dovodeći “ponija” u električno doba, sa modelom Ford Mustang Mach-E, potpuno novim, potpuno električnim SUV-om rođenim iz istih ideala koji su inspirisali najprodavaniji sportski kupe na svetu.
Potpuno novi Mustang GT je dostupan kao kupe ili kabriolet sa spuštenim krovom, a dizajn mu je inspirisalo šest decenija nasleđa. Naglašen poklopac motora i moćna zadnja vrata su ključni za snažno prisustvo koje pokreće puls od prvog Mustanga koji je lansiran 1964. Novi prednji spojler i bočni pragovi poboljšavaju aerodinamiku.
Novi 5,0-litarski motor je dizajniran za legendarne američke V8 performanse i odziv, dok novi sistem dvostrukog usisnog vazduha omogućava motoru da slobodnije diše za brži odgovor, navode iz Forda.