Ovaj problem mogao bi biti povezan sa opozivom koji je već izdat za neke starije primerke modela Mustang Mach-E.
Mustanga Mach-E iz 2023. godine ostao je “nedostupan” svom vlasniku, nakon što je električni SUV izgubio napajanje i odbio da se pokrene. Vrata i električni sistemi su otkazali, onemogućivši vozaču da uđe u vozilo.
Ford je ranije povukao neke starije primerke modela Mach-E zbog sličnog problema, ali ovaj primerak nije bio deo tog opoziva.
“Zaustavite se bezbedno sada”, glasila je poruka upozorenja na instrument tabli pre nego što je automobil potpuno prestao da radi. Vlasnik je tako ostao zaglavljen na parkingu, ne uspevši ni da se uparkira kako treba, dok se njegov Mach-E pretvorio u beskorisnu nekretninu.
Nekoliko dana kasnije, još uvek čeka odgovor na pitanje šta je pošlo po zlu. Sve ukazuje na problem koji ne bi smeo ni da postoji.
Vlasnik nije mogao da uđe u svoj automobil
Nakon što je izašao iz vozila, shvatio je da više ne može da se vrati unutra. FordPass aplikacija nije pomogla, a jedino rešenje bilo je otvaranje prednjeg prtljažnika i pokušaj pokretanja baterije pomoću kablova. Nakon toga, automobil je prevezen kod dilera, gde još uvek čekaju dijagnozu.
Poznati problem sa novim obrtom
Neki komentatori na Redditu smatraju da su već otkrili uzrok. Ovakvo ponašanje je, kako kažu, često kod vozila kod kojih je otkazao sklop visokonaponske baterije (High Voltage Battery Junction Box).
Ford je opozvao modele Mustang Mach-E iz 2021. i 2022. godine upravo zbog ovog problema. Međutim, ono što zbunjuje jeste da vlasnik ovog vozila ima model iz 2023. godine, koji nije bio deo opoziva. A čini se da nije jedini vlasnik novijeg Mach-E-a koji se suočio sa ovim problemom.
Elektronska brava kao ozbiljan bezbednosni rizik
Još jedan veliki problem je elektronska priroda brava na vratima. Mustang Mach-E nema spoljašnju ručnu opciju za otključavanje vrata, što može postati opasno u hitnim situacijama.
Ako bi, na primer, dete ili kućni ljubimac ostali zaključani u vozilu, vlasnik bi imao ogroman problem da ih oslobodi.
Jedine opcije bile bi razbijanje prozora ili ručno otvaranje prednjeg prtljažnika kako bi se baterija aktivirala i povratila makar osnovna funkcionalnost. Međutim, ni taj proces nije brz ni pouzdan, što dodatno komplikuje situaciju.
My Mach-E GTPE gave up and quit.
byu/iSeerStone inMachE
Ford još nije odgovorio na problem
Pretragom na internetu pronađeno je više slučajeva vlasnika koji su naišli na isti problem, ostajući bez napajanja i bez pristupa prednjem prtljažniku.
Zbog toga su novinari sajta CarScoops kontaktirali Ford kako bi saznali da li se planira novi opoziv za ove modele, ali odgovor još nije stigao…
B92.