10. Aprila 2025.

Plug-in hibrid za Bentley Continental GT, GTC i Flying Spur

Gama modela Bentley Continental GT, Continental GT kabriolet i Flying Spur proširena je drugom varijantom V8 plug-in hibrida, pod nazivom High Performance Hybrid, koji razvija 680 konjskih snaga. Ovaj motor je dostupan za sve varijante karoserije u novim verzijama Core i Azure, pri čemu potonja stavlja akcenat na udobnost i opuštanje.

Zajedno sa Ultra Performance Hybrid pogonom od 782 KS, koji je 2024. uveden u verzijama Speed i Mulliner, Bentley sada nudi svoje dvovratne i četvorovratne limuzine isključivo sa elektrifikovanim V8 motorima. V12 više nije u ponudi…

bentley-continental-gt-gtc-und-flying-spur-2025-mit-neuem-v8-plug-in-hybrid

Novi modeli Continental GT i Azure donose novi High Performance Hybrid pogonski sistem koji kombinuje 4,0-litarski V8 motor sa snažnim elektromotorom, čime se postiže ukupna snaga od 680 KS i maksimalni obrtni moment od 930 Nm.

Iako je Ultra Performance Hybrid u verziji Speed i dalje najekstremniji pogon u ponudi Bentleya, novi High Performance Hybrid prema navodima proizvođača nadmašuje prethodnu generaciju W12 Speed pogona u svim parametrima – snazi, obrtnom momentu i performansama – i pritom može da pređe do 80 kilometara u isključivo električnom režimu vožnje.

bentley-continental-gt-gtc-und-flying-spur-2025-mit-neuem-v8-plug-in-hybrid

Međutim, poznavaocima Porschea ove brojke neće biti nepoznate – od novembra 2023. iste specifikacije ima Panamera Turbo E-Hybrid.

Za ubrzanje od 0 do 100 km/h novom Continental GT-u potrebno je svega 3,5 sekundi (zvanično: 3,7 s), dok je Continental GT kabriolet tek neznatno sporiji sa 3,8 sekundi (zvanično: 3,9 s). Električni domet iznosi 85 km za GT i 82 km za GTC, a ukupna emisija CO₂ u hibridnom režimu je 29 g/km, odnosno 31 g/km. Tehnologija Bentley Active Chassis uključuje Dynamic Ride, upravljanje zadnjim točkovima i elektronsku blokadu diferencijala (eLSD), a vozač može birati između režima Comfort, Bentley i Sport.

bentley-continental-gt-gtc-und-flying-spur-2025-mit-neuem-v8-plug-in-hybrid

Nova četvrta generacija modela Continental GT i GT Cabrio donosi prepoznatljive dizajnerske elemente koji krase ovaj model još od njegove premijere 2003. godine. Tu je prepoznatljiva Bentley maska hladnjaka sa sjajnom crnom završnom obradom, hromiranim okvirom i centralnom prečagom. Donji branici su mat crni, dok je prednji spojler sjajno crn.

Dizajn prednjih svetala – vidno drugačiji u odnosu na GT Speed – inspirisan je brušenim kristalom i uključuje animaciju dobrodošlice. Spoljašnje osvetljenje je u hromiranom finišu, a pozadi se nalaze dve hromirane izduvne cevi koje se ističu u odnosu na crni difuzor. Zadnja svetla sa crvenim staklom takođe poseduju Harmony animaciju.

bentley-continental-gt-gtc-und-flying-spur-2025-mit-neuem-v8-plug-in-hybrid

Sedišta u novom Continental GT i GT Cabrio modelu izrađuju se ručno u fabrici u Creweu i imaju jednostavan, rebrasti dizajn. U enterijeru, kupci mogu birati između sjajnog hroma i opcione tamne hromirane završne obrade za prekidače, ventilacione otvore, tastere i kvake na vratima. Na pragovima se nalazi natpis: “Handcrafted in Crewe, England”.

Sa svojim High Performance Hybrid pogonom i sistemom Bentley Active Chassis, novi Flying Spur nimalo ne zaostaje za verzijom Flying Spur Speed kada je u pitanju brzo, bezbedno i udobno putovanje za do pet putnika. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,8, odnosno 3,9 sekundi.

bentley-continental-gt-gtc-und-flying-spur-2025-mit-neuem-v8-plug-in-hybrid

Spoljašnji dizajn novog Flying Spura karakterišu sjajno crna maska hladnjaka, mat crni donji otvori za vazduh na branicima, hromirani detalji i ovalne hromirane izduvne cevi. U enterijeru su tu rebrasta sedišta sa izvezenim Bentley logom na naslonima za glavu, kao i sjajni hromirani detalji na prekidačima, okvirima, ventilacionim otvorima i kvakama. Po želji, dostupna je i opcija enterijera sa tamnim hromom.

magazinauto.com

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare