Osim što Sony ubuduće planira da se fokusira na objavu igara za PC i razvoj live service projekata, zaradu nameravaju da traže i na tržištu mobilnih igara.
Konkretne planove za to još nisu otkrili, ali nedavno je osvanuo oglas za posao kojim kompanija traži arhitektu za PlayStation mobilne platforme.
Mobilna platforma može imati više različitih značenja, ali u oglasu se pominje dizajniranje platforme koja će nuditi i distribuirati mobilne igre free-to-play formata.
Zato je izgledno da bi se moglo raditi o još jednoj prodavnici za mobilne igre, slično onoj koju priprema i ekipa iz Xbox “tabora”.
Međutim, dok Xbox svoju prodavnicu planira da objavi već ovog leta, Sonyjeva je verovatno još godinama daleko od realizacije. Uostalom, PlayStation za razliku od Xboxa nema igre i serijale koje su im dostupne u mobilnom obliku.
Postojalo je, ipak, nekoliko pokušaja da se Sony serijali sa PlayStationa prošire na mobilno tržište – na primer, Run, Sackboy, Run iz 2014, Uncharted: Fortune Hunter iz 2016, a potom i Wipeout Rush (kasnije Wipeout Merge) iz 2021. godine.