Tensei će biti “ultra-limitiran”, kako kažu u JAS-u, ali još nije otkriveno koliko će se jedinica proizvesti niti koliko će koštati.
Za mnoge je Honda NSX iz devedesetih i dalje nedodirljiva japanska legenda. Kasnija generacija iz 2016. bila je brža i tehnološki naprednija, ali nije postigla isti kultni status. Zato su Pininfarina i JAS Motorsport odlučili da vrate original, doslovno. Njihov novi restomod, nazvan JAS Tensei, sada je predstavljen na prvim službenim fotografijama, a rezultat je impresivna mješavina nostalgije i moderne tehnologije.

Tensei je izgrađen na originalnom NSX-ovom aluminijskom monokoku, kojem je dodata potpuno nova karoserija od karbonskih vlakana. Dizajn potpisuje Pininfarina i na prvi pogled je jasno da je pristup bio suptilan. Zadržane su proporcije i duh devedesetih, ali su dodani moderni detalji poput LED svjetala, novih aerodinamičkih elemenata i specifičnih JAS oznaka. Posebno je zadovoljavajuće što se, barem prema prvim slikama, čini da su prepoznatljiva iskačuća prednja svjetla ostala dio automobila.
JAS Motorsport, koji iza sebe ima tri decenije međunarodnog uspjeha u motosportu, kaže da će Tensei koristiti „najnapredniju tehnologiju i mehanička rješenja iz motosporta“. Unutrašnjost će također biti opsežno prerađena, a kupci će moći birati između volana s lijeve i desne strane.

Najveći omaž originalu nalazi se iza vozača. Naime, zadržan je atmosferski 3,0-litarski V6 motor, ali je temeljno nadograđen kako bi pružio više snage, obrtnog momenta i brži odziv. Motor ostaje isključivo uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem, što će puristi svakako pozdraviti. Ovaj projekat namjerno ignoriše trendove elektrifikacije i nudi isključivo mehaničko iskustvo koje moderni superautomobili rijetko nude. Snaga još nije otkrivena, ali je sigurno da će biti mnogo veća od originalnih 274 KS u NSX-u .
Tensei će biti “ultra-limitiran”, kako kažu u JAS-u, ali još nije otkriveno koliko će primjeraka biti proizvedeno niti koliko će koštati. S obzirom na to da se radi o ručno rađenom restomodu s Pininfarininim potpisom, nema sumnje da će cijena biti izuzetno visoka, možda čak i sedmocifrena.

Međutim, Tensei već izgleda kao jedan od najpoželjnijih restomod projekata decenije, postižući savršenu ravnotežu između vjernosti originalu i modernih performansi. Ikona iz 90-ih dobila je drugo rođenje i izgleda jednako dobro kao i original.