Peugeot Sport Engineered (PSE) značka će biti kratkog veka, jer se gama neće proširivati dalje od postojećih 508 sedan i SW modela. Umesto toga, francuski proizvođač automobila daje prednost elektrifikaciji, na putu da postane samo EV brend u Evropi do 2030. godine.
U razgovoru za Autocar, izvršna direktorka Peugeota Linda Džekson je rekla: „Da budem iskrena, razmišljali smo o [proširenju asortimana], ali onda je u igru došlo davanje prioriteta i sve je u vezi elektrifikacije. Činjenica je da mi kao Stellantis ulažemo 40 milijardi evra (43,5 milijardi dolara) u elektrifikaciju i Peugeot je deo toga. Imaćemo kompletnu liniju električnih automobila do kraja ove godine gde će svaki model imati električnu verziju i vi morate da odredite svoje prioritete.”
Ovaj potez predstavlja odstupanje od ranijih planova, najavljenih 2021. Tada je kompanija nagovestila PSE verzije svih svojih novih modela, kao način da pokaže da elektrifikacija može biti zabavna.
Peugeot 508 PSE je predstavljen 2020. godine i dobio je fejslift 2023. Kao vodeći model u asortimanu, dolazi opremljen plug-in hibridnim pogonom koji kombinuje 1,6 litarski turbo motor i dva elektromotora. Kombinovana snaga je 265 kW/360 KS i 520 Nm obrtnog momenta, što ga čini najmoćnijim modelom u trenutnoj liniji Peugeota.
Džekson ostaje otvorena za ideju sportskog modela u budućnosti – sve dok ima potpuno električni pogon. Dodala je da ništa nije sigurno u ovom trenutku, ali nove modularne arhitekture Stellantisa bi mogle da posluže kao osnova za sportske EV modele.
U vezi drumskog hiperautomobila Peugeot 9X8 Džekson kaže: „Nije sigurno, ali mogli bismo to da uradimo. Da li nam je to potrebno ili treba da razvijamo tehnologiju na širem spektru automobila? O tome se trenutno raspravlja, nemamo odluku”, ali dodaje: “Ne kažem da je nećemo imati.”