Peugeot je jedan od prvih koji je digitalizovao kokpit i zadržao svoje prethodno rešenje “pogleda preko volana”, koje pruža nešto drugačiju ergonomiju u automobilima ovog francuskog proizvođača.
Nova generacija i-Cockpita debitovaće već ove jeseni i to na novom, potpuno električnom 3008. Potom možemo očekivati primenu i u drugim modelima brenda.
Centralni deo novog sistema je samostojeći panoramski ekran od 21 inča koji kombinuje instrument tablu, head-up displej i ekran osetljiv na dodir u jednu celinu.
Ekran ima oslonac, a LED osvetljenje u njegovoj osnovi je postavljeno da stvara efekat lebdenja. Sa desne strane su kontrole osetljive na dodir za kontrolu klime, razna podešavanja i multimedijalni sistem.
Na centralnoj konzoli je još jedan ekran, koji sa 10 prečica za personalizaciju zamenjuje stare komande inspirisane prekidačima aviona.
Mali volan je zadržan. Ima dva kraka, dodatne kontrole osetljive na dodir sa “taktilnim efektom klika”.
Posebno je impresivno rešenje centralne konzole u dva nivoa, gornjem sa komandama i donjem, koji služi kao prostor za odlaganje manjih predmeta.
Komande automatskog menjača se nalazi na komandnoj tabli, odmah pored dugmeta za startovanje pogona.
Duh prethodnih generacija vidljiv je u detaljima, ali i u težnjama kompanije da unutrašnjom dekoracijom i samim materijalima pruži vrhunski osećaj. Čini se da je ovoga puta uspeo u tome.
Kada je reč o spoljašnjosti vozila, Peugeot je do sada otkrio samo detalje “kamuflaže” koju su nosili prototipovi i potvrdio da će to biti SUV, verovatno sa naglašenim kupe oblikom.
Očekuje se da će koristiti noviju mehaničku platformu STLA Medium, a novi električni pogon će nuditi domet do 700 km.
B92.