Koncept koristi Stellantisovu STAL platformu za veće modele, dužine 5 metara i visine 1,34 metra. Pogonski sklop radi pod naponom od 800V, a platforma prima bateriju kapaciteta 100kWh, što omogućava autonomiju od 800km sa jednim punjenjem. 150km vožnje može da se dobije za samo 5 minuta punjenja.
Struja napaja dva elektroagregata, a snaga od oko 680KS prenosi se na sve točkove. To je dovoljno za ubrzanje od 0-100km/h za manje od 3 sekunde.
Buduća električna vozila imaće sledeću generaciju Peugeotovog specifičnog kokpita, sa novim kontrolnim sistemom koji menja mehaničke veze u sistemu upravljanja, što je inspirisano video igrama. Brojne funkcije u vozilu, poput klime i radija, dostupne su samo pokretom palca uz zadržavanje ruke na upravljaču.
Jedna od najvažijih karakteristika dizajna ovog koncepta je upotreba stakla površine 7,25 kvadratnih metara. Peugeot je ovde koristio Narima staklo koje je obrađeno metalnim oksidom, a isto se koristi za kacige Nasinih astronauta. Zbog toga prozori imaju žućkastu nijansu uz zadržavanje termalnih kvaliteta.
Za koncept je predviđen četvrti nivo autonomne vožnje zahvaljujući STLA AutoDrive sistemu, koji transformiše vozačev kokpit u prostor orijentisan na komfor.
Izvor: Nacionalnaklasa