Električni Peugeot 208 je konačno dobio dugo čekani GTi tretman.
Počevši od performansi, elektromotor GTi verzije postavljen naprijed preuzet je iz Alfa Romeo Junior Veloce, većeg platformskog “brata”.
Jedini motor proizvodi solidnih 276 konjskih snaga i 346 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da mali hečbek do 100 km/h ubrza za deklarisanih 5,7 sekundi.
Iako to možda ne zvuči mnogo u nekim dijelovima svijeta, GTi ima 142 konjske snage više od standardnog e-208 hečbeka.

Osim što razvija pristojnu snagu, e-208 GTi je opremljen diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem kako bi se održala stabilnost u brzim krivinama.
U tipičnom GTi stilu, e-208 dobija vizuelni preobražaj koji odgovara poboljšanjima performansi.
Pored šireg i nižeg stava, GTi dobija agresivniji prednji spojler, zajedno sa značajnim zadnjim spojlerom i velikim difuzorom pozadi.