SR1 XXR je dobio redizajniranu karoseriju i poboljšani motor. Pokreće ga Generation 5 verzija Radical Precision Engineeringovog 1,34-litarskog četverocilindričnog motora koji razvija 199 KS i 163 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor je težak 83 kg uključujući usisnu granu, alternator, starter i kućište zamajca, a uparen je sa 6-stepenim sekvencijalnim mjenjačem.
Iz Radicala kažu da novi motor donosi koristi za trkače, ranije se ugrije, a interval promjene ulja sada traje 10 sati umjesto ranijih šest. Redizajnirana uljna pumpa se brine za bolje podmazivanje.
Automobil koristi Nik-link ovjes koji ima prednja i stražnja ramena nejednake dužine, a potisne šipke su podesive.
Redizajnirana karoserija je dobila peraje koje se proteže iza kokpita do blizu krila. Novi element je inspirisan LMP endurance trkaćim automobilima.
Kupci mogu dobiti jedno ili dva sjedišta, dok instrumenti uključuju AIM MXS display s indikatorom stepena prijenosa, svjetlom mjenjača i prikazom podataka.
Dostupno je nekoliko opcija poput Enhanced Data Pack paketa koji uključuje GPS, evidenciju utrke, praćenje pritiska kočnica i senzore upravljanja. Izduvni prigušivač omogućava korištenje modela SR1 na stazama koje imaju ograničenja buke.
Radical prima narudžbe za SR1 XXR, no cijena nije objavljena. Proizvodnja počinje tokom ljeta.