U poslednje vreme čini se da je ostalo vrlo malo jeftinih automobila, a i oni koji su tu, pretežno su kineskog porekla. Fiat Tipo Sedan opovrgava ovo mišljenje.
Italijan se vratio na pojedina EU tržišta i već ga smatraju jednom od boljih ponuda u svojoj kategoriji. Auto koji se i dalje prodaje po istoj ceni kao Dacia Sandero i koji je, bez sumnje, zanimljiv izbor u vremenu opšteg rasta cena.
Tipo je odlična alternativa i Citroenu C4 X i mnogo pristupačnija ponuda od modela kao što su Toyota Corolla Sedan, Ford Focus Sedan ili Škoda Octavia.
Vodi se kao limuzina iz C segmenta (mada je šasija broj manja) i košta nešto više od 16.000 evra, za solidnu opremu i motor koji troši malo.
Za cenu od 16.300 evra sa popustom, pomislili bi da je pod prednjim poklopcem benzinac, ali ipak nije.
Ispod haube Tipo Sedana u ponudi je 1,6-litarski Multijet dizel motor koji razvija 130 KS i 320 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Ovaj motor uživa dobru reputaciju u smislu pouzdanosti i efikasnosti, s obzirom na prosečnu potrošnju goriva od svega 4,7 litara na 100 kilometara