Denza je premijum brend kineskog proizvođača BYD i upravo je predstavio novi model zbog koga će se šefovi evropskih auto-kompanija preznojavati.
Denza N9 je pokušaj da se stane na crtu modelima kao što su Range Roverom ili BMW X7.
Prema tehničkim specifikacijama, dužina SUV-a je 5,3 m, a težina ide i do 3.245 kg.
Ispod karoserije je BYD mehanička platforma 3.0, ista ona koja podržava sva vozila te kuće, od modela BYD Seal do BYD Dolphin.
U ovom slučaju, mehanička osnova je maksimalno razvučena kako bi se uklopila sa ogromnom karoserijom.
U ovom trenutku, BYD nije dao konkretne podatke o performansama, ukupnoj kombinovanoj snazi, autonomiji ili kapacitetu baterije.
Očekuje se da će se struja skladištiti u LFP bateriji kompanije FinDreams, u vlasništvu BYD-a, sa više od 100 kWh kapaciteta.
Da Kinezi igraju mudro, ili “na sigurno”, svedpči i postojanje još jedne verzije sa SUS motorom. U pitanju je plug-in hibrid (PHEV), koja ima 2.0 turbo-benzinac sa 204 KS i električni motor.
BYD navodi da baterija ima 47 kWh, a potpuno električni domet je izvanredan za jedan PHEV model i iznosi 165 km. Maksimalna brzina automobila je 230 km/h.
Zvanična premijera sa svim dodatnim informacijama održaće se uskoro, navodi proizvođač, a ovaj SUV će se naći na tržištu krajem ove ili početkom sledeće godine.
Što se tiče Evrope, lansiranje je planirano za sredinu 2025.
B92.