Međutim, prototip Ferari F12tdf iz 2014. koji se prodaje na aukcijskom sajtu “Bring a Trailer” ima najveću brzinu od samo 24 km/h (15 milja na sat). Uprkos tome, ima onih koji ga žele i za to će ponuditi 420.000 evra ili 450.000 dolara.
Ovo je uobičajena praksa u industriji i nije jedinstvena za Ferari. Brendovi ne žele da se prototipovi koriste na putu da bi izbjegli buduće tužbe i loš publicitet, piše “Ravijahak”.
Takođe, prototip ne ispunjava standarde brenda u pogledu završne obrade, opreme i, prije svega, pouzdanosti.
Diler ga je uvezao u Sjedinjene Države kao izložbeni automobil, što je bio jedini legalan način da se to uradi. Poslije nekoliko godina, ovaj trgovac je odlučio da ga proda, iako ga je nemoguće registrovati i voziti na putu.
Naime, osim skromne brzine, nedostaje i broj šasije. Štaviše, na nekoliko mjesta piše da vozilo nije moguće koristiti na javnim saobraćajnicama.
“Pravi” korišćeni Ferari F12tdf, koji zaista može da razvije 340 km/h, sada košta negdje oko milion dolara.
Izvor: Glas Srpske