Limuzine možda izumiru, ali jedna je i te kako živa i zdrava.
Toyota je nedavno objavila rezultate za treći kvartal 2024. u Sjedinjenim Državama gde Camry nastavlja da se penje na prodajnim listama.
Popularni porodični automobil zabeležio je rast prodaje za 1,7%, u odnosu na isti kvartal 2023. Još bolje su performanse u periodu januar-septembra, kada je prodaja porasla za 4,4% na 227.576 vozila.
Matematika kaže da je Toyota prodavala u proseku 833,6 primeraka ove limuzine dnevno. U stvarnosti, broj je još veći ako računamo samo radne dane.
Osim državnih praznika kada su skoro svi slobodni, vredi napomenuti da nekoliko saveznih država zakonima zabranjuje otvaranje salona automobila nedeljom.
Corolla takođe ima dobru godinu. Do septembra isporuke su porasle za 6,9% na 177.092 automobila. To iznosi 648,6 prodatih automobila svakog dana.
Za razliku od svog većeg brata koji se nudi isključivo u obliku limuzine, Corolla se može kupiti i kao hečbek, upotpunjen GR performansama.
U drugim delovima sveta Toyota takođe ima praktičniji karavan.
Ali da, SUV automobili i dalje vladaju američkim tržištem. Brojevi izgledaju odlično za Toyotu RAV4.
U prvih devet meseci ove godine u SAD je prodato 350.331 jedinica. To je značajno povećanje od 15,7% u odnosu na period januar-septembar 2023.
Ponavljajući istu matematičku vežbu, Toyota je, u proseku, isporučivala 1.283 primerka modela RAV4 svakog dana od početka godine.
Ovo su samo tri “teškaša” kompanije, koji se inače prodaju širom sveta. Nije ni čudo što je 2023. Toyota četvrtu godinu zaredom zadržala krunu najvećeg proizvođača automobila na svetu.
To je učinila prodajom 9.483.137 vozila. Njena luksuzna divizija Lexus imala je izuzetan rast u 2023. isporučivši 824.258 automobila ili neverovatnih 132% više nego godinu ranije.