Baka s priglavcima u ruci stoji, a iza nje tabla sa natpisom “Dobrodošli u Republiku Srpsku” na jednoj fotografiji. Odmah ispod na drugoj, žena sa jednim djetetom u naručju i dvoje ispred sebe, žurno korača centrom Banjaluke, bosonoga po kiši.
Ove dvije fotografije u jednom ramu čine mozaik i kontrast naše stvarnosti, a takvih je ramova, odnosno kontrasta tačno pedeset na izložbi novinske fotografije Siniše Pašalića, koja je upravo otvorena u Malom izložbenom salonu Kulturnog centra Banski dvor.
Izložbu je svečano otvorio Milan Subotić, direktor “EuroBlica”, medija za koji Pašalić radi posljednje 22 godine, a prije toga radio je za “Glas Srpske” i “Reporter”.
U 25 godina iskustva mnogo toga je stalo, pa je izdvojiti tek pedeset fotografija koje objedinjuju pomenuti period bilo izuzetno teško. U toj selekciji Pašaliću su pomogli Drago Vejnović i Milan Radulović, svojevrsni kustosi izložbe. Na otvaranju izložbe, mnogobrojnoj publici kratko se obratio upravo Vejnović, kazavši da smo danas u vremenu razvijene tehnologije gotovo svi mi fotografi, ali ono što čini novinsku fotografiju, pored momenta (mahom neprotokolarnog) i dobrog oka fotografa, jeste selekcija ili odabir.
Na Pašalićevoj izložbi, svakako, i najizbirljiviji iz publike, imaće šta da vide do 30. maja, dokad izložba ostaje u Banskom dvoru.