Prije nekoliko dana smo pisali o Husqvarna Vitpilen 901, ali smo napravili jednu grešku, jer je umesto pomenutog modela predstavljane prototip Svartpilen 801.
Ranije je postojao prethodni tizer video koji je najavljivao nešto za 5. mart. Prikazao je motocikl na zaleđenoj površini, zajedno sa gumama sa šiljcima. Ipak, potvrdio je dolazak većeg Svartpilena/Vitpilena.
Novi video pod nazivom “Priča o zemlji i ledu” prikazuje prototip Svartpilen 801.
Husqvarna navodi da će motocikl biti težak oko 181 kg, iako nije otkriveno da li je to “suva” težina ili ne. Motor, koji je LC8c koji deli sa 790 Duke, proizvodi 103,6 KS. To je zapravo nešto više od 103,3 KS modela 790 Duke.
Švedski proizvođač je sada u vlasništvu Pierer Grupe, koja je vlasnik i KTM-a. Stoga je sigurno pretpostaviti da će predstojeći motocikl imati istu osnovu sa 790 KTM, kao i sa drugim modelima u Husqvarna liniji. Primeri su Svartpilen 401 i Vitpilen 401.
Kao takav, dvocilindarski LC8c motor će biti pričvršćen za čelični ram. Isti tip zadnje viljuške se takođe pojavljuje na snimku. Glavna razlika ovde je podram i WP Apex viljuške pošto WP Suspension takođe pripada Pierer Grupi.
Na prednjoj strani elektronike, motocikl može uključiti Supermoto ABS režim koji omogućava vozaču da pomera zadnji točak. Vozač na snimku se može videti kako izvodi takav potez. Možemo da se radujemo TFT ekranu sa multimedijalnom vezom, kontrolom proklizavanja, kvikšifterom i drugim opcijama kao kod modela 790 Duke.
“Potpuno novi model srednje kategorije je dizajniran da pruži moćnu kombinaciju performansi, agilnosti i savremenog stila kako bi vožnju podigli na još veći nivo”, stoji u saopštenju kompanije.
“Svestranost Svartpilen 801 je dodatno poboljšana najsavremenijim elektronskim pomagalima za vozača, uključujući EasyShift (kvikšfter) za besprekornu promenu stepena prenosa, kao standard.”
Potpuno otkrivanje modela biće 19. marta.
Motomagazin.rs