Na Internet su dospele fotografije najvećeg modela brenda Smart.
Nakon konceptne verzije, u prilici smo da vidimo i kako će izgledati produkcijski Smart #5.
Izgleda da je prošlo doba malih Smart automobila jer najnoviji modeli postaju sve veći.
Smart #5 je najbolji primer za to sa dimenzijama spoljašnjosti (d/š/v) 4.705/1.920/1.705 mm, dok je međuosovinsko rastojanje čak 2.900 mm.
Prema navedenim dimenzijama, #5 je sličan novoj Hondi CR-V, mada sa 20.ak cm dužim međuosovinskim rastojanjem.
U stvari, novi Smart po veličini parira vozilima kao što su BMW X3, Audi Q5 i Mercedes GLC, približavajući se čak Teslinom Modelu Y.
Potpuno električni SUV nudi četiri opcije pogona. Varijante sa zadnjim pogonom će generisati 340 KS (250 kW) ili 363 KS (267 kW) iz jednog električnog motora postavljenog pozadi.
U obe konfiguracije, energija će se crpiti iz litijum-gvožđe-fosfatne (LFP) baterije.
Takođe će biti dve varijante sa pogonom na sve točkove, ali sa nikl-mangan-kobalt (NMC) baterijama.
One će upariti prednji elektromotor od 224 KS (165 kW) sa 363 KS (267 kW) ili 422 KS (310 kW) iz jedinica postavljenih pozadi.
Kombinovano, Smart #5 sa pogonom na sva 4 točka će isporučitvati do 646 KS (475 kW) u najjačoj verziji, što ukazuje na ozbiljne performanse.
Podsećamo da je koncept Smart #5 koristio arhitekturu od 800 volti dobijenu od matične kompanije Geely.
Shodno tome, baterija koja nudi više od 100 kWh, može se napuniti od 10-80% kapaciteta za samo 15 minuta.
Kompanija je takođe tvrdila da domet iznosi preko 550 km, prema WLTP standardu. Očekujte slične brojeve za produkcijsku verziju, posebno za vodeći model.
Smart, koji je sada zajedničko preduzeće Mercedes-Benza i kineske kompanije Geely, potvrdilo je da će proizvodni #5 stići u prodajne salone u drugoj polovini godine.
Osim u Kini, očekuje se da će model biti ponuđen i u Evropi.