22. Februara 2023.

Otkazi se nastavljaju iako je Ilon Mask rekao da ih više neće biti

Pre nekoliko meseci, krajem novembra Ilon Mask je okupio preostale zaposlene u sedištu kompanije Twitter u San Francisku kako bi im rekao da su otpuštanja okončana, svega nekoliko nedelja nakon što je otprilike dve trećine radne snage dobilo otkaz.

Mask je prošle nedelje otpustio nekoliko desetina zaposlenih u odeljenjima prodaje i inženjeringa, uključujući jednog od direktora koji je upravljao Twitter oglasima, piše The Verge. To znači da je Mask imao najmanje tri kruga otkaza od svog obećanja da više neće otpuštati ljude iz novembra.

U međuvremenu, on je interno dao direktivu da se u roku od nedelju dana promeni način na koji se oglasi isporučuju u glavnom feedu Twitter društvene mreže. Ovo je samo deo plana koji je Mask najavio da popravi ono što je javno nazvao „najgorom relevantnošću oglasa na svetu“.

Promena sistema Twitter oglasa

Maskov plan je da promeni targetiranje Twitter oglasa tako da radi kao Google oglasi za pretragu, koji se pojavljuju prvenstveno prema ključnim rečima koje se traže, a ne prema aktivnostima korisnika i podacima profila. To je pristup koji dobro funkcioniše za pretraživač, gde ljudi odlaze da izraze konkretnu nameru da nešto pronađu, i pomogao je kompaniji Google da izgradi jedan od najprofitabilnijih poslova svih vremena. Nažalost, taj model nikada nije uspeo da se preslika na društvene mreže.

Twitter Blue logo u ruci

U tvitu u subotu, Marcin Kadlučka, otpušteni menadžer inženjera za monetizaciju koji je direktno izveštavao Maska, nagovestio je neizvodljivost jednonedeljnog roka u tvitu: „Verujem da Twiter zaista može da poboljša oglase za 2-3 meseca (ipak, ne obavezno za nedelju dana).“

Ilon Mask pravi drastične rezove

Poboljšanje Twitter oglasa bio je ključni fokus Maska otkako je kupio kompaniju. On je više puta istakao da su Twitter oglasi manje personalizovani i efikasni od konkurencije. Ono što za sada ostaje nejasno je da li će promena oglasa funkcionisati tako da oglasi budu vođeno ključnim rečima, kao što to rade Google oglasi, kao i da li će se tako zapravo poboljšati kvalitet Twitter oglašavanja.

Većina onih koji su radili u kompaniji i koji su se bavili oglasima, na žalost ne misle da je to rešenje:

Benchmark.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Najstariji
Najnoviji Najviše glasova
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare