Tokom njihove diskusije, Tomas je ispričao o originalnom razvoju dizajna TT-a i o tome kako je on zapravo zamalo poneo znak Porschea.
Tomas je rekao za CarBuzz da je zamoljen da dizajnira dve verzije jednog automobila: jedan Audi i jedan Porsche, kao i dizajneri u Porscheu. Kada se to završi, oba brenda je trebalo da se sastanu i da iznesu svoje ideje pred odbor. Pošto je Tomas ranije radio u Porscheu, bio je uveren da zna šta će Porscheovi dizajneri doneti na sastanak, tako da su on i njegov tim ostali pri dizajnu u stilu Bauhausa koji je na kraju postao ikona.
Zbog neke politike unutar Volkswagen grupe, dizajneri Porschea su bili protiv toga da Audi ima pogon na sve točkove i takođe su želeli da ima manje snage. Prema Tomasu, Audijev tim nije imao to i rekao im je da je ceo projekat isključen.
„Imali smo veliki sastanak u Ingolštatu. Veoma privatan. Samo Porscheova i naša grupa“, rekao je Tomas za CarBuzz. „Imali smo dve makete i oni su imali dve makete, obe veoma detaljne. Ako bi sastanak prošao dobro, prešao bi na sledeći nivo. Ali sastanak nije prošao baš najbolje jer je bilo mnogo politike. Tako da nikada nismo delili kupe sa markom iz Štutgarta.“
Tomas i njegov tim su nastavili da kreiraju Audi TTS Concept, koji je dizajniran zajedno sa kupeom spremnim za proizvodnju, i predstavili su ga na Salonu automobila u Frankfurtu 1995. godine, a da nisu rekli kolegama iz Porschea. To je bila hitčina.
Pošto je koncept bio zasnovan na serijskom automobilu, kada je Audi TT konačno krenuo na put, izgledao je baš kao koncept koji su ljudi videli u Frankfurtu. Čak je i Đuđaro, jedan od legendarnih automobilskih dizajnera svih vremena, rekao Frimanu da ni on ne bi menjao ništa.
Ne znamo šta bi se dogodilo da je pobedio Porscheov dizajn za TT. Međutim, Audi TT koji je dizajnirao Friman postao je ikona za brend i može se slobodno reći da Audi danas ne bi bio isti bez njega.
AutoRepublika