26. Jula 2023.

Oglasio se Ubisoft: “Nije tačno”

Proteklog vikenda na internetu se podigla bura oko informacije da Ubisoft neaktivnim korisnicima na PC-u oduzima igre koje su kupili. Informacija se na kraju pokazala netačnom.

Prošlog vikenda na Twitteru je neko objavio imejl u kojem ga je izdavačka kuća Ubisoft obavestila da će mu zbog neaktivnosti izbrisati korisnički nalog za platformu Ubisoft Connect.

Gejmeri su brzo “osuli paljbu” na to, pogotovo oni koji su zabrinuti u vezi sa vlasništvom nad igrama u digitalnom formatu.

Neki su ovaj primer uzeli kao potvrdu da nam sledi mračna budućnost u kojoj će nam biti uslovljavano kada i kako možemo da pristupamo igrama koje kupimo.

Iako takva budućnost možda i nije daleko, o ovome nije pisano iz dva razloga. Kao prvo, nije nova vest da kompanije imaju pravo da obrišu neaktivne korisničke naloge i da o tome obaveštavaju korisnike koji to mogu da spreče.

Zapravo, GDPR regulativa Evropske unije traži da se to i sprovodi, u što igrači u SAD-u nisu upućeni.

Druga stvar, informacija da se brišu neaktivni korisnički nalozi s kupljenim igrama nije tačna. Iz Ubisofta su za IGN poručili da ovu praksu sprovode već godinama i da prilikom uklanjanja neaktivnih naloga imaju nekoliko kriterijuma kojih se drže. Ti kriterijumi su:

Ne brišu se korisnički nalozi koji imaju bar jednu kupljenu PC igru;
Ne brišu se korisnički nalozi koji su bili aktivni u poslednje četiri godine;
Ne brišu se korisnički nalozi koji imaju aktivnu pretplatu.

Dakle, možete mirno da spavate – neće vam nestati sve digitalne igre koje imate. Sve dok vi znate lozinku za svoj korisnički nalog, a ne zna je niko drugi.

Foto: Sergei Elagin / Shutterstock.com

B92.

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare