Ovo kašnjenje utiče i na Opel Mokku Electric, čije je lansiranje odloženo do jeseni.
Predstavljena na Salonu automobila u Parizu 2022., nova varijanta Peugeota e-208 sa 156 KS i baterijom od 51 kWh mogla je od tada da se poruči. Dostupna samo na završnom nivou GT, ova verzija je trebalo da bude isporučena svojim prvim kupcima u martu ove godine. Ali, brend sa znakom lava je promenio plan i mora da odloži proizvodnju za oktobar da bi se poklopila sa datumom stupanja u proizvodnju restilizovanog modela 208 (lansiranje u novembru).
Stellantis ovo kašnjenje opravdava ograničenjem proizvodnje njegovog novog bloka, koje je rezultat zajedničkog preduzeća Emotors (Nidec i Stellantis). Pojednostavljeno rečeno, povećanje fabrike nije dovoljno za snabdevanje brendova grupe. Ovaj električni motor nove generacije, koji već oprema DS3 E-Tense, Jeep Avenger i Opel Mokku Electric, takođe će se naći 2023. godine ispod haube restilizovanih Peugeota e-308, e-2008 i e-208, kao i Citroena e-C4 i restilizovanog Opela Corse.
Dovoljno je reći da u fabrici Tremeri, u Mozelu, gde se proizvodi elektromotor, zaposleni ne miruju. Ali ovaj kontinuirani tempo primorao je Peugeot da napravi izbor. Ovo takođe objašnjava zašto se od prošlog marta e-208 GT u verziji sa 136 KS vratio u katalog.
Ovaj izbor očigledno nije bez posledica za kupce koji su već odrešili kesu kako bi sebi priuštili ovu novu, efikasniju verziju. Na raspolaganju su im dva rešenja. Ili će otkazati svoju porudžbinu, ili pristaju da preuzmu nerestilizovanu verziju od 136 KS (opremljenu opcijom punjača od 11 kW po ceni od 400 evra) po istoj ceni kao i verzija od 156 KS, odnosno 40.400 evra (bez državne pomoći). Kao kompenzaciju, Peugeot daje kreditno pismo od 500 evra.
AutoRepublika