Nakon 42 godine, i poslednji Tatra 815 kamion napustio je fabriku.
Ovo je 158.065. primerak po redu, a poslednji model je Tatra 815-2 Terra koji će koristiti češki vatrogasci.
Ima produženu kabinu, direktno hlađeni osmocilindarski motor T3-928 i koristi torzionu suspenziju na prednjoj osovini. Terra je predstavljena 2018. godine za upotrebu u vatrogasnim jedinicama i vojsci.
Tatra 815 je jedan od najpoznatijih kamiona ovog brenda. Prvobitno je dizajniran za vojnu upotrebu, a kasnije proširen na civilnu. Proizvodnja je počela 1983. godine, nakon razvoja i testiranja prototipa od 1970. godine.
Postoje različiti modeli iz ove serije, od 4×4 pa do 12×12. Osim za gašenje požara, često se koristi u građevini, za seču i druge teške industrijske poslove.
Različite vojske takođe koriste Tatra 815 za logistiku, iako su tu ulogu kasnije preuzeli Tatra Force i Armax. Ova dva, zajedno sa kamionima kao što su 163 Jamal i TERRN°1, potomci su modela 815.
Godine 1986. Tatra je debitovala na Pariz–Dakar reliju, a možda najpoznatiji je bio model Puma, 4×4 kamion koji je formalno označen kao T 815-2 R55-16 i koji je pobedio dva puta.

“Tatra 815 je postala legenda”, rekao je Radomir Smolka, član odbora Tatre za razvoj.
“Mnoga jedinstvena vozila stvorena su u okviru ove serije, i ušla u istoriju češke automobilske industrije, dok su najveći uspesi povezani sa Tatrom 815”, dodao je on.
“Ako uporedimo sve Tatra serije, 815 je proizveden u najviše primeraka. U pitanju je model koji je zaista postao ikona brenda”, zaključio je Smolka.