Manje od tri godine nakon promocije, Hyundaijeva električna limuzina Ioniq 6 je redizajnirana pod uticajem konceptnog automobila RN22e.
Kako navodi “Autocar”, za novi Ioniq 6 se kaže da ima “prefinjenije obline i poboljšane proporcije za elegantnu i lijepo izbalansiranu siluetu”.
Profil haube je podignut i sada vodi u oštriji prednji kraj “ajkule” sa istaknutim razdjelnikom koji “izgleda da siječe kroz vazduh”.
Farovi su zamijenjeni mnogo tanjim LED elementima sa motivom piksela, a donji dio karoserije je sada u crnoj boji da bi se naglasila aerodinamički optimizovana silueta automobila.
Pozadi je primjenjen novi spojler na prtljažniku dizajniran da “održi aerodinamičke performanse uz postizanje glatkije, prefinjenije siluete”.
Promjene u kabini su suptilnije, ali se ističe blago redizajnirani volan. Kontrole na centralnoj konzoli su preuređene da bi se poboljšala lakoća korišćenja. Novi materijali obloga vrata i veći displej kontrole klime zaokružuju ažuriranja.
U okviru ovog fejsliftinga asortimanu se pridružuje i Ioniq 6 N Line, koja preuzima stilski uticaj od Hyundaijevih N automobila i ističe se agresivnijim prednjim dijelom, točkovima u sportskom stilu i kontrastnim crnim detaljima.

Tehnički, Ioniq 6 je nepromijenjen, zadržavajući bateriju od 77,4 kWh i zadnji motor od 225 KS ili postavku sa dva motora od 321 KS. Maksimalni domet je bio 545 km, ali nije jasno da li su izmjene dizajna uticala na ovo. Maksimalna brzina punjenja iznosi 233 kW.
Hyundai najavljuje i sportski Ioniq 6 N koji će premijeru imati u julu ove godine.
Automobil će odlikovati novi aerodinamički paket (prednji spojler, zadnji difuzor, dva spojlera pozadi), sa ciljem da se “održe aerodinamičke performanse uz postizanje glatkije, prefinjenije siluete”.
U unutrašnjosti bi Ioniq 6 N trebalo da pozajmi ključne komponente od Ioniqa 5 N, kao što su volan sa tri kraka, kao i njegova prednja sjedišta sa većom podrškom.
Snaga će najvjerovatnije dolaziti iz istog pogona sa dva motora od 641 KS koji koristi Ioniq 5 N.
Ioniq 5 N takođe ima bateriju od 84,0 kWh koja zvanično daje domet od 447 km, iako je vjerovatno da će aerodinamičniji Ioniq 6 N to povećati na oko 480 km, prenosi “AutoBlog“.