Regera je ubrzala od 0 do 250 mph ubrzala te se u potpunosti zaustavila za 29,6 sekundi, odnosno, stigla je od 0 do 400 km/h pa usporila do 0 km/h za 28,81 sekundu. Kako navodi Klix.ba, to je zaista impresivno, posebno zbog činjenice da je mnogo moderniji hiperautomobil Rimac Nevera nedavno “ukrao” te rekorde, kao i nekoliko drugih.
Mnogi će postaviti logična pitanja, da li je reč o modifikovanoj verziji s više snage i boljom aerodinamikom, da li je možda reč o prototipu, ali odgovor je jednostavan. Otkako se Regera pojavila 2014. godine, tehnologija guma se poboljšala, a čini se da je površina ovog puta bila bolja u odnosu na prethodne pokušaje.
Koenigsegg je koristio novi set Michelin Cup 2 R guma, pronašao je bolju površinu i bolje uslove od zastarelog aerodroma na kojem je prethodni rekord postavljen, a rezultat je novi rekord.
Takođe, postavlja se pitanje zašto juriti nove rekorde kad se Regera više ne proizvodi niti prodaje, a i u ovom slučaju je odgovor jednostavan. Zato što može….
Prema verifikaciji Racelogica, Regera je ostvarila sledeća vremena:
0-250-0 mph: 29,6 sekundi
0-250 mph: 21.35 sekundi
250-0 mph: 8,25 sekundi
0-400-0 km/h: 28,81 sekundu
0-400 km/h: 20,68 sekundi
400-0 km/h: 8,13 sekundi.
Povodom novih rekorda se oglasio i Mate Rimac, hrvatski vizionar i “otac” Nevere, koji je u prijateljskim odnosima s Christianom von Koenigseggom. On je najavio nastavak bitke.
“Still friends. Game on…”, poručio je Rimac.