Novi HBO dokumentarac o Elizabet Tejlor “Izgubljene trake”, koji je sinoć premijerno prikazan na Kanskom filmskom festivalu, otkrio je do sada nepoznate detalje iz njenog života.
Napravljen je uz pristup ličnoj arhivi slika i videa pokojne glumice, kao i od 70 sati novootkrivenih audio snimaka Tejlor u razgovoru sa njenim prijateljem, pokojnim novinarom Ričardom Merimanom, piše Alison Boshov za Daily Mail.
Počevši od 1964. godine, Elizabet je često snimana u “sitne” sate u lošem raspoloženju zbog bivših prijatelja i ljubavnika, ali i nje same.
Glumica je najviše otkrila o svom kratkom braku sa pevačem Edijem Fišerom, koji opisuje kao pakao porodičnog zlostavljanja, to je nešto o čemu se ranije nije pričalo.
Od preljube do braka
Fišer i njegova supruga Debi Rejnolds koja je takođe bila glumica, bili su veliki prijatelji sa Liz i njenim trećim mužem Majkom Todom. Ali nakon što je Tod poginuo u avionskoj nesreći 1958. godine, Liz je pornašla utehu u Fišerum nakon šega je došlo do romanse koja je okončao njegov brak.
Ona iskreno kaže da nikada nije volela Fišera i da je završila zarobljena u braku koji je postao nasilan.
“Edi je bio Majkov veliki prijatelj. To je bila jedina stvar koja nam je bila zajednička. Nikada nisam volela Edija. Bilo mi ga je žao. Ne sećam se mnogo o braku, osim da je to bila jedna velika užasna greška — i to sam znala pre nego što sam se udala. Ali nisam znala kako da se izvučem iz toga”, rekla je glumica.
Zlostavljanje i pretnje
Nakon što se zaljubila u Ričarda Bartona na snimanju Kleopatre, vratila se Fišeru i rekla mu da će pokušati da spase brak, ali je on loše prihvatio vest.
“Edi bi noću sedeo – i imao je pištolj. Svaki put kada bih zamalo klimnuo, pomilovao bi me po ruci i rekao: ‘Neću da te ubijem, ne bih te upucao. Previše si lepa. Na kraju sam pobegla iz kuće, bila sam tako uplašena”, otkrila je glumica.
Rediteljka dokumentarca, Nanet Burstajn rekla je: “Ono što joj se desilo sa paparacima bilo je užasno – bila je prva moderna slavna ličnost i bila je ponižena…ali je kasnije shvatila da tu slavu može da iskoristi za dobro.”
B92.