U smartu su potvrdili da će novi #3 biti dostupan kineskim kupcima od juna.
To je gotovo u isto vreme kada će početi komercijalizacija smarta #1 u Evropi, zakazana za početak sledećeg leta, nakon što se isto uradi i sa rezervacijama specijalnog izdanja. Novi smart #3 teži da postane jedna od referenci među premijum „električarima“, posebno onima u kompaktnom segmentu, s obzirom na veličinu ovog krosovera koja dostiže 4,4 metra. Atraktivan dizajn ovog smarta je jedan od ključnih, kako iznutra tako i spolja, pored njegovog širokog spektra verzija, uključujući i onu najsportskiju koju potpisuje BRABUS.
Novi smart #3 dizajnirao je Mercedes, pa otuda primetan uticaj trokrake zvezde u zadnjim svetlosnim grupama. Komplet je posvećen stilu fastbacka, sa aerodinamičkim koeficijentom od 0,27 koji je bolji nego kod kod smarta #1 gde iznosi 0,29. To je postignuto zahvaljujući kraćoj haubi, takođe se ističe svojim prednjim dizajnom u kome se ističu novi farovi opremljeni inteligentnim osvetljenjem Matrix LED i blago zatamnjeni koji pojačavaju njihov karakter.
To nije jedina stvar koja se ističe u ovoj novoj filozofiji dizajna koja se zove „luksuzna sportska estetika“, jer enterijer prati istu liniju. Kabina za pet putnika ima prednji deo u obliku slova „T“, sa podignutim tunelom za prenos koji se stapa sa minimalističkom kontrolnom tablom. Tri otvora za vazduh u stilu turbine nalaze se ispod velikog ekrana osetljivog na dodir multimedijalnog sistema. U Kini, novi smart #3 ima poluautonomni sistem vožnje „Pilot Assist“ nivoa 2+ koji kontroliše zadržavanje trake, kao i bezbedno rastojanje u saobraćajnim gužvama.
Zasnovan na Geelyjevoj inovativnoj platformi SEA za električne automobile, Mercedes je fino podesio smart #3, uključujući najsavremeniju kontrolu stabilnosti na tržištu na sportskoj šasiji, dodajući veću stabilnost u krivinama. Pored toga, njegov snažan kočioni sistem obezbeđuje kratak put kočenja od 100 km/h do nule u manje od 35 metara. Smart #3 BRABUS ubrzava od nule do 100 km/h za samo 3,6 sekundi, 0,3 desetinke manje od iste verzije smart #1.
Opcija sa dva elektromotora ima maksimalnu snagu od 315 kW (428 KS) što će biti 272 KS u osnovnoj verziji sa jednim elektromotorom postavljenog na zadnjoj osovini. BRABUS će se takođe istaći velikim spojlerom na vratima prtljažnika i aktivnim škrgama na prednjoj strani koje će usmeravati protok vazduha do kočnica. Model koji će debitovati u Evropi na Salonu automobila u Minhenu i koji će se naći u prodaji do kraja godine na Starom kontinentu. Biće to u septembru kada ćemo detaljnije znati njihove baterije, završne nivoe i cene.
AutoRepublika