Proizvođači u autoindustriji trude se da idu u korak sa vremenom, pa je tako i Pirelli učinio potez u tom smeru.
Svi se trude da svetu i kupcima pokažu kako, bar deklarativno, posluju u skladu sa ekologijom i održivošću – nisu izuzetak ni proizvođači guma. Pirelli je, zato, dizajnirao novi logotip za identifikaciju guma koje sadrže najmanje 50% materijala biološkog i recikliranog porekla.
Nova oznaka, koja prikazuje dve strelice u krugu, biće utisnuta na nove proizvode, i jasno će sugerisati kupcima o kakvim se gumama radi.
Ova oznaka korišćena je prvi put na gumama P Zero E, koje sadrže više od 55% materijala bio-baziranog i recikliranog porekla, piše Revija Hak.
Glavni izazov u razvoju novog P Zero E bio je spojiti potrebu za održivošću sa performansama koje se zahtevaju od guma. Ovaj cilj postignut je zahvaljujući novim materijalima, koji uključuju lignin, rejon, biosmole i druge.