Da bi ispunio standarde Euro5 homologacije, Kawasaki je podvrgao agregat zapremine 636 kubika s vodenim hlađenjem rigoroznom testiranju, što je podvig bez premca njegovih konkurenata, Yamahe R6 i Honde CBR600RR.
Čak i sa strožim propisima o emisiji izduvnih gasova, ZX-6R i dalje ima snagu, proizvodeći oko130 KS. Ova impresivna izlazna snaga je rezultat pažljivih poboljšanja, uključujući revidirane bregaste profile, usisne levke i unapređeni izduvni sistem koji obećava optimalne performanse na niskom i srednjem broju obrtaja.
Uprkos svom promenama, ZX-6R ostaje najsavremenija mašina. Model za 2024. dolazi opremljen Show velikim klipnim viljuškama sa odvojenom funkcijom, kvikšifterom i sistemom za kontrolu proklizavanja sa tri režima, koji vozačima nudi vrhunsko upravljanje i kontrolu.
Vozači mogu da personalizuju svoje iskustvo sa različitim režimima snage i režimima vožnje. Kao dodatak svojoj modernosti, ZX-6R ima 4,3-inčnu TFT tablu sa mogućnošću povezivanja sa pametnim telefonom, omogućavajući vozačima da ostanu povezani na putu.
Uzbuđenje raste jer bi Kavasaki Ninja ZX-6R trebalo da se pojavi na globalnom tržištu u oktobru.
Potencijalni kupci mogu da biraju između kultne Kawasaki zelene boje ili crne šeme. Što se cena tiče, ZX-6R nudi pristupačnu opciju za one koji traže uzbuđenja visokih performansi, pozicionirajući se malo iznad raspona cena Aprilije RS660.
Motomagazin.rs