Američka divizija je ta koja uzima glavni deo kolača, ali francusko-italijanska grupa je uvek tu da uskoči umesto Amera.
U kategoriji lakih komercijalnih vozila, Ford je posvećen tradicionalnim motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. A velika novina ovog kombija je dolazak razigranije i posebne varijante, nazvane Ford Tourneo Courier Active. Najavangardniji stil, koji u potpunosti raskida sa prethodnom generacijom, barem u estetskom polju, koja dodatno skreće pažnju u odnosu na konkurenciju.
Ovaj model ima nove halogene farove i veliku rešetku hladnjaka koja se, međutim, ne spaja kroz gornju svetleću traku. Rešetka je obična, sa crnim saćem, poput donjeg usisnika vazduha, lukova točkova, pragova i zadnjeg branika. Čak i aluminijski točkovi takođe odaju dodatni sportski izgled. U poređenju sa ovim, ima dvoja bočna vrata i velika vrata koja omogućavaju pristup prtljažniku, čija zapremina nije objavljena, ali se može povećati velikodušno na preko hiljadu litara preklapanjem naslona zadnjih sedišta sa odnosom 60/40.
Novi Ford Tourneo Courier Active ima malu instrument tablu iza volana i 12-inčni ekran osetljiv na dodir, integrisan u centralnu konzolu kao sredstvo za pristup multimedijalnom sistemu Sync 4, uključujući povezivanje kablovima sa Apple CarPlayom i Android Carom.
Kompanija nije saopštila više detalja o opremi, jer će to učiniti kada se približi termin lansiranja zakazan za sredinu naredne godine. Ono što se zna je da će novi model serije Active biti u ponudi sa 1,0-litarskim trocilindričnim benzinskim motorom EcoBoost sa 100 i 125 KS i dizelom 1,5 EcoBlue.
AutoRepublika