Novi Bugatti glavna je tema dana, i to ne bez razloga – međutim, da li ste primetili ovaj neobičan detalj?
Bugatti Tourbillon ima fiksiranu glavčinu volana, baš kao i Citroen C4 koji je predstavljen javnosti pre oko 20 godina.
I kod Citroena, kao i sada kod Bugattija, centar je ostajao fiksiran dok se samo obruč okretao. Ideja je da dugmići uvek budu u istoj poziciji, i da vam lampice upozorenja uvek budu vidljive, čak i kada skrećete levo-desno.
Citroen je ovo primenio i na drugim automobilima, uključujući C4 Picasso i veći C5 model, ali je naposletku ova praksa napuštena. Međutim, sada se ponovo pojavila, pa je tako titanijumski deo sa kontrolama fiksiran za glavčinu volana.
Sama ideja, međutim, nije rođena u Francuskoj. ž
Sličnu filozofiju imao je Maserati Boomerang iz 1972. godine, mada se može reći da je i on imao “francusku vezu” jer su pojedine komponente došle sa Citroen SM modela, jer je upravo Citroen bio vlasnik Maseratija od 1968. do 1975. godine.