Novi BMW R12 S zasnovan je na retro R12 nine-T modelu, predstavljenom ranije ove godine i odaje omaž R90 S od pre pet decenija.
Novi motocikl je kafe rejser koji ima isti bokser motor od 1.170 kubika s vazdušnim/uljanim hlađenjem, koji vuče korene još od HP2 Sport modela, koji se proizvodio do 2012. Njegov bokser motor takođe proizvodi istih 108 KS kao i motor R12 nineT.
Model R12 S je nadograđena verzija standardnog R12 kafe rejsera i to se vidi u ceni koja je blizu 5.000 evra veća u poređenju s R12.
Razlike u odnosu na R12 nineT dolaze u obliku njegove standardne opreme ugrađene u kokpit na upravljaču i zatamnjenog prednjeg vetrobrana. Novi model takođe podržava metalik kombinaciju boja koja je takođe urađena u znak počasti R90 S Daytona Orange grafici iz 1975. godine.
Retro šemu boja prati sjajna dvostruka crvena pruga koja se pojavljuje preko aluminijumskih delova na rezervoaru za gorivo i poklopcu sedišta.
Elegantan BMW-ov R12 S takođe dobija Option 719 Classic II felne. Njegov upravljač i naopačke viljuške su ofarbani u crno, dodatno naglašavajući kultnu šemu narandžaste boje. Dalji stilski detalji uključuju mat crnu kombinaciju boja preko levog i desnog poklopca zavojnice za paljenje i poklopca glave cilindra.
Iako je stil bio u fokusu novog R12 S, njegova tehnologija nije zaboravljena jer BMW-ov opcioni Comfort paket dolazi kao standard, dok su kontrola pri pokretanju uzbrdo, pomoćnik za prebacivanje Pro (drugim rečima – kvikšifter), grejači ručica i tempomat takođe dodati kao standardne komponente.
Isti dodaci koji su dostupni na modelu R12 nineT, kao što su držači za prtljag, alarmi protiv krađe i kompletni izduvni sistemi, mogu se dodati na R12 S.
Magazin.novosti.rs