Inače, Novak je „ambasador“ brenda „Lakost“ od maja 2017. godine. Ranije je srpski teniser reklamirao japanskog proizvođača sportske opreme „Uniklo“.
Inače, Novak je „ambasador“ brenda „Lakost“ od maja 2017. godine. Ranije je srpski teniser reklamirao japanskog proizvođača sportske opreme „Uniklo“.
„Lakost“ je spremno dočekao istorijski trenutak u Melburnu, pa je Đoković jaknu lepo predstavio u Australiji.
Neobična jakna svidela se i Australijancu Niku Kirjosu, kao i Novakovim mnogobrojnim navijačima.
Na društvenim mrežama oglasio se i Novakov prijatelj Nik Kirjos, koji je napisao:
„Jakna sa brojem 22 ima energiju svojstvenu eliti. Sviđa mi se.“
Titule pišu istoriju. Novak Đoković osvojio je sve turnire upornošću krokodila i mentalnom snagom čvrstom kao čelik. Jedna stvar je posebna, Novak nastavlja da piše istoriju tenisa osvojivši 22. grend slem u Melburnu“, objavila je francuska kompanija na društvenim mrežama, uz opasku na srpskom jeziku: „Idemo dalje!“
RTS.