Iako je u pitanju koncept, djeluje da je automobil spreman za proizvodnju.
Iako je nova Corolla zvanično označena kao koncept, upotreba regularnih bočnih retrovizora ostavlja utisak da je Toyotin bestseler veoma blizu serijske proizvodnje.
Međutim, poklopac na prednjem krilu sugeriše da gledamo u električno vozilo ili makar u plug-in hibrid.

Dok se električna verzija čini gotovo izvesnom, teško je zamisliti budućnost bez Corolle sa SUS motorom. Ipak je to najprodavanije ime u istoriji automobilske industrije, a Toyota bi pucala sebi u nogu kada bi je nudila isključivo kao električni model.
S obzirom na dugogodišnji skepticizam kompanije prema ideji da će električna vozila potpuno preuzeti tržište, verzija sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem verovatno ima dugu budućnost.

Za sada, Toyota čuva detalje u tajnosti, pa možemo samo da nagađamo.
Jedna mogućnost je da će se ova električna Corolla prodavati paralelno sa gotovo identičnim benzinskim modelom, slično kao što novi Lexus ES izgleda isto bilo da je hibrid ili električan.
Među upečatljivim dizajnerskim detaljima su “pikselisana” dnevna svetla, spojler u obliku pačijeg repa i donja bočna linija prozora koja se spušta prema A stubovima.

Kratka hauba nagoveštava namensku EV platformu. Sa druge strane, Toyota je spominjala i novi ultrakompaktni četvorocilindarski motor koji bi mogao da se smesti ispod poklopca, pa nije sasvim jasno da li je ovaj koncept isključivo električni.
U svakom slučaju, dizajnerski pravac jasno ukazuje na smelu novu eru Corolle nakon decenija opreznog (konzervativnog?) pristupa.
Zvanična premijera zakazana je za “Japan Mobility Show 2025”, koji počinje 29. oktobra.
B92.