27. Februara 2023.

Nokia ima novi logo

Dan pred otvaranje MWC sajma, nekadašnji tehnološki gigant, kompanija Nokia, objavila je da menja svoj logo. Nakon novih modela telefona, najave da će otvoriti fabriku za proizvodnju telefona u Evropi, Nokia logo je doživeo svoj redizajn koji je trajao više od pola veka.

Ovo je novi Nokia logo

Prepoznatljivi font i čuvena „Yale blue“ plava boja odlaze u penziju, a novi logo je, bar po rečima predstavnika ove kompanije, „moderniji i digitalniji.“

Novi Nokia logo – nova poslovna strategija

„Mi menjamo našu strategiju i kao ključni pokretač, osvežavamo naš brend kako bismo odražavali ono što smo danas: lider u inovacijama u B2B tehnologiji, pionir u budućnosti u kojoj se mreže susreću sa cloud-om“, objavljeno je na zvaničnom Nokia blogu.

Novi Nokia logo
NOVI NOKIA LOGO

CEO kompanije Nokia, Peka Lundmark je izjavio da oni žele da pokrenu novi brend koji se u velikoj meri fokusira na mreže i industrijsku digitalizaciju, što je potpuno drugačija stvar od starih mobilnih telefona.

Ako se pitate da li je ovo kraj dobrog starog Nokia logotipa, na koji zaigra srce svim bumerima – izgleda da nije. Ako pogledate vest od juče u kojoj smo objavili tri nova telefona, Nokia G22, C32 i C22, stari Nokia logo je i dalje tu.

U OČIMA MNOGIH LJUDI, MI SMO I DALJE USPEŠAN BREND MOBILNIH TELEFONA, ALI NOKIA JE MNOGO VIŠE OD TOGA

Pekka Lundmark, Nokia CEO
Novi Nokia logo

Sa sve više telefona i uređaja koji podržavaju 5G mreže, proizvođači mrežne opreme postaju sve bitniji faktor. Tako velike tehnološke kompanije sklapaju partnerstva sa proizvođačima telekomunikacione opreme kao što je Nokia, kako bi prodavali privatne 5G mreže i opremu za automatizovane fabrike, posebno u sektoru proizvodnje.

Promena poslovne politike ka automatizovanim fabrikama i datacentrima takođe znači da Nokia ulazi na tržište na kojem već godinama suvereno vladaju tehnološki giganti kao što su Amazon i Microsoft.

Ipak ne treba zaboraviti da su makroekonomski faktori uticali i na tržište telekomunikacija, pa su smanjena potrošnja na tržištu Severne Amerike, gde su zarade velike, i povećana potražnja na tržištu Indije, gde su zarade male, naterala kompanija kao što je Ericsson da prekjuče otpusti 8.500 svojih radnika.

Benchmark.rs

Podijeli vijest na:

Pretplata
Obavijesti o
guest

0 Komentara
Inline Feedbacks
Pregledaj sve komentare