Ovi električni modeli će se verovatno prodavati zajedno sa postojećim e-Power hibridnim varijantama nekoliko godina, do zabrane SUS vozila u Evropskoj Uniji.
Guillaume Cartier, šef Nissan Europe, rekao je za britanski Autocar da prelazak na elektrifikaciju počinje sa e-Power hibridima pre nego što se pređe na potpuno električne modele. On je rekao da kompanija “treba da iskoristi prednosti” električnog pogona za Qashqai, opisujući to kao prirodnu progresiju. Isto će se navodno dogoditi sa manjim Jukeom i većim X-Trail-om.
Očekuje se da će se električni SUV-ovi baziratii na platformama iz Alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi, što znači da će doći kao -indirektne pri lansiranju- zamene za postojeće SUS i hibridne modele.
CMF-EV arhitektura koja se već koristi u Nissan Ariyi i Renault Meganu E-Tech Electric bi mogla da se proširi na električne modele Qashqai i X-Trail.
Što se tiče Jukea, CMF B-EV arhitektura koja će uskoro debitovati u Renaultu 5 zvuči kao prikladnija opcija.
Novi EV modeli bi mogli da imaju koristi od nove tehnologije baterija za koju se kaže da će doneti „bolju efikasnost po nižoj ceni“ uz brzo punjenje do 400 kW.
Nissan želi da električni automobili čine više od polovine njegove globalne prodaje do 2030. godine, a očekuje se mnogo ponuda sa nultom emisijom u narednih nekoliko godina. Pored pomenutih SUV-ova, oni će uključivati električni supermini koji će zameniti Micru, kao i sledeću generaciju Nissan Leafa.