Nisan kaže da će već 2026. godine izjednačiti cene svojih hibrida i modela na motore sa unutrašnjim sagorevanjem. To je deo Nissanovog novog X-u-1 pristupa deljenja komponenti između električnih i hibridnih e-Power modela.
Kažu da će ovakav pristup smanjiti troškove razvoja i proizvodnje za 30 odsto do 2026. godine u odnosu na 2019. godinu.
Osim izjednačavanja cene hibrida, u Nissanu očekuju da će ovakvim pristupom sniziti cene električnih modela, dovoljno da se izjednače sa modelima na motore sa unutrašnjim sagorevanjem. A to će se, prema japanskom proizvođaču, dogoditi već 2030. godine.
Novi pristup takođe ima za cilj da smanji upotrebu retkih sirovina na 1%, kao i veličinu i težinu pogonskih sistema. Takođe, buka i vibracije pogona će biti svedene na minimum.
Nissan razvija dva odvojena pogonska sistema. Za električna vozila radi se na modulu 3-u-1, koji integriše motor, reduktor i inverter u jednom kućištu. Za hibride e-power obezbeđen je modul 5-u-1, koji uključuje dodatne komponente.
B92.