Razvoj i proizvodnja automobila dugo su smatrani disciplinom u kojoj nemački inženjering gotovo uvek pobeđuje.
Dok su u eri motora sa unutrašnjim sagorevanjem VW, Mercedes i BMW bili neprikosnoveni lideri inovacija u industriji, ova reputacija je pod sve većim pritiskom u eri elektromobilnosti.
Izazivači su brojni: BYD, Li Auto ili Nio iz Kine, ali i američki proizvođač Tesla.
Novo rangiranje Nemačkog instituta za istraživanje automobila (CAM) naglašava koliko je jaka dominacija Kineza u svetu električne energije.
Prema toj studiji, američki proizvođač Tesla i dalje je dugogodišnji lider na rang listi najinovativnijih proizvođača električnih automobila na svetu, a slede ga Volkswagen, kineske kompanije Geely i BYD i Hyundai iz Koreje.
Međutim, ako pogledate učinak inovacija tokom prošle godine, redosled je nešto drugačiji.
Grupa Geely je u to vreme bila na prvom mestu među najinovativnijim svetskim proizvođačima električnih automobila. VW-ov kineski partner SAIC zauzima drugo mesto, ispred Volkswagenove grupacije.
Na četvrtom mestu je BMW. Slede Tesla i BYD sa jednakim učinkom.