Prvo mjesto na podužoj listi modifikacija koje su u njemačkoj kompaniji Memminger pripremili za Volkswagenovu Bubu bez sumnje pripada 2,7-litarskom četvorocilindarskom boxer motoru.
Memminger se restauracijom bavi od 1992. godine, a u međuvremenu su odlučili da svojoj klijenteli nude i Bube koje su nakon restauriranja prošle i kroz proces modifikacije.
Da u kompaniji na čijem je čelu Georg Memming rade izvrstan posao, najbolje govori često poređenje sa američkom kompanijom Singer koja je sinonim za restomod projekte na bazi Porschea 911, a za poslednji restomod u Memmingeru su uzeli Cabrio verziju VW-a 1303 iz 1973. godine.
Neimenovani kupac odlučio se za jednu od Porscheovih nijansi zelene boje (Oak Green) na temeljno ojačanoj karoseriji uz koju se savršeno uklapa kožom obložena unutrašnjost u svetlosmeđoj boji sa sportskim volanom i prednjim sedištima koja potpisuje Recaro,
Među detaljima koji upadaju u oči su i dvobojne Fuchs aluminijumske felne koje se godinama vežu za nekoliko generacija Porschea 911.
Ono što se ne vidi, krije se ispod zadnjeg poklopca. Bubin originalni motor svoje mesto je ustupio novorazvijenom boxer motoru sa četiri cilindra i vazdušnim hlađenjem, za čiju je osnovicu poslužio motor iz VW modela 411 i 412.
U Memmingeru su radnu zapreminu sa standardnih 1,7 povećali na 2,7 litara, a rezultat svega je 175 KS i 260 Nm maksimalnog obrtnog momenta, znatno više od pedesetak KS koji su pokretali VW 1303. Za prenos snage tu je novi petostepeni manuelni menjač.
Mnogo veća “ergela” sa sobom je donela podesivo vešanje, unapređene kočnice i otvoreniji izduvni sistem od nerđajućeg čelika, a u Memmingeru nisu otkrili podatke o performansama i cenu automobila. Nezvanično, pominje se oko 200 km/h i nešto više od 80.000 evra.
Izvor: B92